فرهنگی

ساخت وبلاگ

نرده فرفورژه بالکن چيست؟

 
زماني که صحبت از نرده فرفورژه بالکن به ميان مي آيد بدون شک شما هم ياد فلزاتي مي افتد که شباهت بسياري به دارند.

در واقع تصور شما تا حدي هم درست است. فرفورژه از فلز ساخته مي شود اما عموما رنگ آن سياه است و ميتوان گفت که صنعتي که فرفورژه را توليد مي کند در واقع يک تلفيق از هنر و صنعت است.

شما ميتوانيد در انواع حفاظ هاي فرفورژه زيبايي و همچنين ظرافت را ببينيد که با توليد محصولات صنعتي ايجاد شده اند. اين نوع حفاظ ها معمولا پس از اينکه به طور کامل مورد بررسي هاي امنيتي قرار مي گيرند به اين بازار عرضه مي شوند.

توليد فرفورژه به عنوان حفاظ هاي پنجره چندين سال است که باب شده است چرا که تصور عام بر اين بود که اين نوع حفاظ ها امنيت لازم را ندارد اما همانطور که استفاده از نرده فرفورژه بالکن رو به افزايش است ميتوان گفت که امنيت نيز در ساختمان ها افزايش يافته است.
محصولاتي که به عنوان نرده فرفورژه بالکن به فروش مي رسند معمولا به دو صورت توليد مي شوند که شامل نوع صنعتي که توليد کارخانه است و نوع صنفي خواهند شد. نوع صنفي معمولا توسط جوشکار در کارگاه ها توليد مي شود.

ميتوان گفت که اما توليدات صنفي در اين زمينه بسيار بيشتر است و خريداران نيز معمولا توليدات صنفي را به صنعتي ترجيح مي دهند.

دليل اين امر اين است که توليدات صنفي معمولا داراي امنيت بيشتري هستند و چون به صورت دستي جوش داده شده اند محکم تر اند.

شما به ويژه اگر از فردي مطمئن در اين زمينه خريد خود را انجام دهيد خواهيد ديد که کيفيت نوع صنفي و نوع صنفعتي نرده فرفورژه بالکن قابل مقايسه نيست.

انوع نرده فرفورژه بالکن

چرا نرده فرفورژه بالکن؟
حال سوالي که پيش مي آيد اين است که وقتي شما ميتوانيد از انواع حفاظ هاي پنجره آهني استفاده کنيد چرا بايد نرده فرفورژه بالکن را انتخاب کنيد.

اين محصولات در سال هاي اخير به جاي نرده هاي استيل و سنگ هاي قلياني جايگزين شده اند، همچنين استفاده از آن ها در نرده پنجره به جاي نرده هاي فلزي نيز افزايش يافته است. اما دليل اين امر چيست؟
محصولات فرفورژه نسبت به ساير محصولات قيمت مناسب تري دارند.

البته اين قيمت مناسب تر باعث نمي شود که شما در کيفيت اين نوع از محصولات دچار ترديد شويد بلکه آنچه بايد بدانيد اين است که قيمت اين نوع نرده ها در مقايسه با قيمت انواع آهني بهتر است.

در سال هاي اخير با توجه به رشدي که در زمينه تکنولوژي هاي مربوط به جوشکاري ايجاد شده است، استفاده از اين نوع حفاظ ها نيز با امنيت بيشتري همراه است.

کيفيت نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

شايد اصلي ترين عاملي که باعث مي شود فرفورژه طرفداران بسياري داشته باشد اين است که اين نوع محصولات معمولا دارا کيفيت هاي بسيار خوبي هستند. نخستين بخشي که يک خريدار به آن دقت خواهد کرد نيز همين کيفيت است.

در واقع اگر نياز مشتري توسط اين نوع نرده ها برآورده نشود، ممکن است که ترجيح بر استفاده از نرده پنجره آهني و يا استيل باشد.

البته افزايش استفاده از نرده فرفورژه بالکن در سال هاي اخير نشان دهنده اين است که اين محصولات شانس بسياري را براي انتخاب داشته اند و کيفيت آن ها نيز تاييد شده بوده است که توانسته اند تا اينجا پيشروي کنند و جاي خود را در ميان محصولات مختلف باز کنند.

مزاياي نرده فرفورژه بالکن

کيفيت نرده فرفورژه بالکن شايد در جد نرده هاي آهني نباشد اما ما به شما تضمين مي دهيم که استفاده از اين نوع محصولات هم ميتواند به اندازه محصولات آهني براي شما کاربردي باشد.

آنچه بايد بدان دقت کنيد اين است که اين نوع نرده ها هم کم از نرده هاي آهني ندارند.

البته شايد تنوع محصولات آهني به مراتب بيشتر باشد.

همانطور که در بخش هاي گذشته به آن پرداختيم انواع مختلفي از نرده هاي آهني وجود دارد که شما ميتوانيد از آن ها براي حفظ امنيت خانه خود استفاده کنيد.

در اين بين نرده فرفورژه بالکن نيز براي شما همين کار را خواهد کرد و شما ميتوانيد تا حد بسيار زيادي در هزينه هاي خود صرفه جويي کنيد.

طراحي هاي نرده فرفورژه بالکن چگونه است؟

نکته اي که در اين بخش مي خواهيم به شما بگوييم اين است که عده بسياري معمولا به جاي اينکه از نرده فرفورژه استفاده کنند به دنبال استفاده از نرده هاي آهني هستند.

ميتوان گفت که برخي از اين افراد اينطور بيان مي کنند که نرده فرفورژه داراي تنوع بيشتري نسبت به نرده هاي معمولي است. آنچه شما بايد بدانيد اين است که اين نوع نرده ها معمولا داراي انواع مختلفي هستند و نمي توان گفت که نرده هاي فرفورژه تنها به يک شکل ساخته مي شوند.

اين نوع نرده ها نيز داراي اشکال و انواع مختلفي هستند که شما ميتوانيد بنا به سليقه خود آنها را انتخاب کنيد.
اغلب افرادي که ميخواهند از نرده براي زيبايي ساختمان خود استفاده کنند اينطور مي گويند که اين کار باعث مي شود که نماي ساختمان آن ها مانند گذشته نباشد.

شايد در روزهاي گذشته اين نوع حفاظ ها تنها به يک شکل توليد ميشوند اما امروزه تنوع آن ها به حدي زياد است که شما ميتوانيد انواع مختلفي از آن ها را به راحتي خريداري کنيد و زيبايي نماي ساختمان خود را نيز حفظ کنيد.

هرچند استفاده از اين نوع نرده فرفورژه بالکن ميتواند زيبايي نما را بسيار بيشتر از آهن ايجاد کند اما هنوز هم عده اي تصور مي کنند که اشکال آن ها محدود است.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نرده,فرفورژه,بالکن,چیست؟, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 221 تاريخ : شنبه 28 دی 1398 ساعت: 22:05

ارائه بهترين خدمات و تشريفات مجالس

 

اگر شما هم از آن دسته از افرادي هستيد که دوست داريد هر مجلسي که برگزار مي کنيد زبانزد فاميل باشد و به بهترين نحو ممکن برگزار شود، بهتر است که به دنبال انتخاب مناسب در خصوص ارائه تشريفات مجالس باشيد. اين شرکت ها براي برگزاري انواع جشن ها و حتي مراسم ترحيم به شما کمک مي کنند تا به بهترين نحو ممکن از مهمانان خود پذيرايي کنيد و هيچگونه دغدغه ‌اي براي برگزاري مجالس مختلف نداشته باشيد.

برگزاري تشريفات مجالس

برگزاري مجالس باشکوه و بي ‌نظير جزو آن دسته از مواردي است که هر فردي به دنبال آن است. از اين رو براي برگزاري هر مجلسي دغدغه‌ هاي زيادي براي ميزبان وجود دارد تا بتواند به بهترين نحو ممکن اين مجلس را به پايان برساند. براي اينکه دغدغه و استرس خود را کم کنيد و بتوانيد در کنار پذيرايي بي نظير از مهمانان خود از اين جشن نيز لذت ببريد بهتر است به دنبال انتخاب شرکت هاي مناسب ارائه دهنده بهترين تشريفات مجالس تهران باشيد. اين شرکت ها با کادر کاملا مجرب و تجربه کافي که دارند تمامي استانداردهاي لازم براي برگزاري مراسم را مورد توجه قرار داده و اين امر موجب مي ‌شود جشن هاي شما به بهترين نحو ممکن برگزار شود. از طرفي در نظر گرفتن سليقه شما براي برگزاري اين جشن ها نيز بسيار مورد توجه کادر اين شرکت ها مي باشد. با اين وجود شما مي‌ توانيد مجلسي باشکوه و متناسب با سليقه خود برگزار کنيد.

lv4l_m4.jpg

تشريفات مجالس عروسي

با وجود آنکه شب عروسي يکي از شب هاي به يادماندني و بي نظير براي عروس خانم ها و آقا دامادها مي باشد، پس لازم است که در برگزاري آن تمامي سعي خود را کرده تا بتوانيد شبي رويايي را براي خود بسازيد. در اينجا شما مي توانيد از شرکت ‌هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس عروسي کمک گرفته و حرفه اي ترين و بهترين خدمات تشريفات عروسي را دريافت کنيد. از جمله مهمترين تشريفات عروسي گل آرايي است به طوري که اين امر مي تواند در جذابيت فضاي برگزاري جشن تاثير بسزايي بگذارد. در شرکت هاي تشريفات مجالس عروسي سعي مي شود تا زيباترين گل آرايي استفاده شده و فضاي شيک و جذاب براي عقد آقا داماد و عروس خانوم به وجود آيد.

انتخاب باغ عروسي، حرير آرايي، آتليه فيلمبرداري و عکاسي، خدمات عروس و داماد، انتخاب موزيک و دي جي براي مراسم عروسي و خدمات پذيرايي عروسي از ديگر خدمات ارائه شده در اين شرکت ها مي باشد. به طوري که در اين ميان مي ‌توان گفت پذيرايي از مهمانان نيز جزو مهمترين موارد است که مي تواند در کيفيت مجالس تاثير بگذارد. اين شرکت ها با کادر مجربي که دارند طبق نظريه شما بهترين غذاها را تدارک ديده و از مهمانان عزيز پذيرايي مي کنند. همچنين انتخاب آتليه عروسي از ديگر خدمات ارائه شده توسط اين شرکت ها مي باشد.

 

خدمات مجالس سالگرد ازدواج

يکي ديگر از تشريفات مجالس که در حال حاضر بسيار مورد توجه افراد قرار مي‌ گيرد، براي برگزاري سالگرد ازدواج است؛ زيرا اين روز يکي از مهمترين روزهاي زندگي افراد بوده که بايد مانند مراسم ازدواج باشکوه و زيبا برگزار شود. براي اينکه بتوانيد مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد، لازم است يک غذاي بسيار لذيذ تهيه کرده و در کنار دسر و کيک خوشمزه آن را ميل کنيد. خريد يک هديه مناسب براي تبريک مراسم سالگرد ازدواج نيز ضروري مي باشد. همچنين ايده هاي بسيار ديگري وجود دارد که استفاده از آن به شما کمک مي کند تا مراسم سالگرد ازدواج خود را به بهترين نحو ممکن برگزار کنيد. حال افراد زيادي با وجود مشغله هاي کاري که در دنياي امروز دارند طبيعتا براي برنامه‌‌ ريزي در اين‌ باره وقت کافي نداشته که در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم از خدمات تشريفات مجالس استفاده کنيد و اين جشن را به بهترين نحو ممکن برگزار نماييد.

 

خدمات مجالس نامزدي

اولين جشني که براي زوج ها در ابتداي راه برگزار مي شود جشن نامزدي است که اين جشن معمولا براي دختر و پسر برگزار مي شود تا بتوانند به صورت توافقي مدتي را در اين دوران نامزدي سپري کرده و نقاط قوت و ضعف يکديگر را بشناسند. دوران شيرين نامزدي مي‌ تواند براي هر کسي جذابيت خاص خود را داشته باشد. طبيعتا اگر مجلس نامزدي نيز با استفاده از ايده هاي شرکت هاي ارائه دهنده تشريفات مجالس برگزار شود، يکي از بهترين و شيرين ترين روزها در ذهن زن و شوهر رقم خواهد خورد. اين جشن معمولا در کنار دوستان و نزديکان برگزار شده و از جمله مهمترين کارهايي که براي برگزاري اين مجلس لازم است انتخاب تالار عروسي، خريد لباس، انتخاب سفره‌ عقد، خريد حلقه، رزرو عکاس و فيلمبردار، دعوت مهمان، انتخاب ديجي و نوبت آرايشگاه مي باشد که شما مي توانيد بدون هيچ دردسري تمام اين موارد را به افراد با تجربه در اين زمينه بسپاريد.

تشريفات مجالس تولد

شايد جشن عروسي و نامزدي جزو آن دسته از جشن هاي مهم در زندگي هر فرد باشد که شايد تنها يک بار رخ دهد، اما يکي از بهترين و مهمترين روزهاي زندگي افراد به خصوص کودکان روز تولد آنها است که دوست دارند اين روز را در کنار دوستان خود سپري کرده و خاطره خوشي را رقم بزنند. اگر قصد داريد کودک خود را خوشحال کنيد يا براي کار بسيار خوبي که انجام داده است او را تشويق کنيد حتما قول برگزاري يک جشن تولد بي ‌نظير را به او خواهيد داد.

براي اين امر شما مي‌ توانيد از بادکنک آرايي زيبا استفاده کرده و جشن تولد را با تم ويژه اي که کودک دوست دارد مزين کنيد. مثلا براي اين تم مي توانيد از شخصيت هاي کارتوني استفاده کنيد. انتخاب موزيک مناسب براي تولد نيز در برگزاري هرچه بهتر جشن بسيار مهم است که تمامي اين موارد لازم است طبق اصول و توسط کادر مجرب صورت گيرد.

خدمات مجالس فارغ التحصيلي

و اما يکي ديگر از مراسمي که براي برگزاري هر چه بهتر آن نياز به شرکت هاي تشريفات مجالس مي باشد، برگزاري مجالس فارغ التحصيلي است. در روز فارغ التحصيل شدن شما مي ‌توانيد با برگزاري جشن لوکس، با استفاده از بهترين تزيين و سفره آرايي از دوستان و خانواده تان پذيرايي کرده و آنها را نيز در شادي خود شريک بدانيد. براي اينکه اين جشن نيز به بهترين نحو ممکن انجام گيرد لازم است از افراد باتجربه کمک گرفته شود.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : ارائه,بهترین,خدمات,و,تشریفات,مجالس, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 23:19

نرده و حفاظ شيشه اي نشکن استخر، بالکن و راه پله

نرده شيشه اي و يا هندريل شيشه اي به دليل استحکام بالا و زيبايي ظاهري کاربرد فراواني در ساختمان هاي پر تردد مانند هتل ها و ساختمان هاي اداري و تجاري دارند. از نرده شيشه اي مي توان به عنوان جدا کننده فضاها استفاده کرد. از مزاياي نرده شيشه اي مي توان به مواردي از قبيل راحتي در تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده هاي شيشه اي در دو نوع نرده تمام شيشه اي و نرده شيشه اي ترکيبي توليد مي شوند.

مزاياي نرده شيشه اي

امروزه نرده هاي شيشه اي بسيار پرطرفدار هستند و اهميت بسيار بالايي در صنعت ساختمان سازي دارند. نرده شيشه اي مي تواند علاوه بر ايجاد فضايي ايمن، موجب زيبايي آن مکان نيز شود. نرده شيشه اي در فضاهاي گوناگوني مانند پله ها، بالکن ها و.. کاربرد دارد. به کمک نرده شيشه اي و نرده استيل مي توان ظرافت و استحکام را در محيط هايي هم چون راه پله ها به وجود آورداستفاده ترکيبي از نرده شيشه اي و استيل، مدت ماندگاري آن را افزايش مي دهد. از مزاياي هندريل شيشه اي راه پله مي توان به راحتي تميز کردن آن و هم چنين زيبايي و شفافيت آن اشاره کرد. نرده استيل به کار رفته در اين ترکيب بر اثر سايش و خوردگي دچار آسيب نمي شود.

ويژگي هاي نرده شيشه اي

نرده هاي فلزي رطوبت را در خود راه مي دهند و هيچ مقاومتي در برابر آن ندارند. همچنين، اين نرده ها در برابر ضربه مي توانند آسيب پذير باشند. اما نرده شيشه اي علاوه بر اينکه زيبايي خيره کننده اي دارد و نور را بيشتر عبور مي دهد، مقاومت بالايي نيز دارد و هرگز رنگ آن از بين نمي رود. از نرده شيشه اي مي توان در مناطق شرجي، گرمسير، خشک و سرد و در دماهاي مختلف استفاده کرد. نرده شيشه اي به شکل ضد آب، ضد خش و ضد زنگ ساخته مي شود. رنگ نرده شيشه اي تغيير نمي کند و شکل خود را نيز از دست نمي دهد. تنها ممکن است لک بگيرد که آن هم با شيشه شور و در حد يک دقيقه پاک خواهد شدنرده شيشه اي موجب زيباتر شدن ساختمان و راه پله ها مي شود و نماي بسيار بسيار زيباتري به آن مي دهد.

نرده هاي شيشه اي براي مصارف مختلف و با طرح ها و اشکال گوناگون طراحي و توليد ميشوند. نرده شيشه اي گرد و منحني و همچينين نرده شيشه اي صاف از جمله آنهاست. يراق آلات مورد استفاده در نصب نرده شيشه اي از جنس آلومينيوم ضد زنگ و يا آلياژ فولادي مقاوم در برابر زنگ زدگي ميباشد. هندريل و نرده شيشه اي براي مصارفي از قبيل نرده شيشه اي استخر، نرده شيشه اي بالکن ، نرده شيشه اي پله و ... مورد استفاده قرار ميگيرد.

ما در شرکت آنلاين دُر انواع مختلف نرده شيشه اي در ضخامت هاي استاندارد را به شما معرفي ميکنيم و ميتوانيد بر حسب نياز خود از هر کدام استفاده نماييد. قيمت نرده شيشه اي با توجه به نوع شيشه و يراق آلات استفاده شده در نصب آن محاسبه و ارزيابي ميشود. با اين وجود شرکت آنلاين دُر علاوه بر کيفيت بالا قيمت بسيار پايين تري را به شما ارائه خواهد کرد.

ترجمه مقاله توسط مهام ترجمه

لينک فيلم مرتبط در آپارات

https://www.aparat.com/v/HzsuV

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نرده,و,حفاظ,شیشه,ای,نشکن,استخر,بالکن,و,راه,پله, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 322 تاريخ : دوشنبه 16 دی 1398 ساعت: 2:04

حفاظ شاخ گوزني، ايمن ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان

حفاظ شاخ گوزني همانطور که از اسم آن پيدا است از ساختار شاخ گوزن الهام گرفته است. حفاظ شاخ گوزني به دليل انشعابات گسترده تر، تيز و متراکم تر، ايمن ترين و مناسب ترين حفاظ براي محافظت از ساختمان محسوب مي شود. حفاظ هاي ساختمان روي ديوار ساختمان نصب مي شوند و ضمن افزايش ارتفاع ديوار ساختمان، ساختمان را از ورود افراد غريبه و سارقين محافظت مي کنند. سارقين و افراد غريبه با مشاهده حصار شاخ گوزني روي ديوار به هيچ عنوان جسارت بالا رفتن از آن را نخواهند داشت زيرا آنها به خوبي مي دانند در صورت بالا رفتن از ديوارهايي که مسلح به حفاظ شاخ گوزني هستند، قطعا صدمه و آسيب خواهند ديد و نيزه هاي بي رحم اين شاخ گوزني جراحت چندين شمشير را بر روي بدن آنها خواهد گذاشت و در نهايت منجر به مرگ آنها خواهد شد. چه بسا ايستادن در کنار حفاظ شاخ گوزني نيز  خطرناک و غير ممکن است چه برسد به بالا رفتن از آن!

17rx_s2.jpg

حفاظ شاخ گوزني

تفاوت حفاظ شاخ گوزني با حفاظ هاي ميله­اي قديمي

حفاظ هاي ميله­اي قديمي به علت طراحي ساده تر و ضخامت کم تر، در کنار نازيبا بودن، ايمني کمتري نسبت به بالا رفتن افراد غريبه و سارقين از آن دارند زيرا سارقين با کمي دقت و بريدن و خم کردن ميله­هاي نازک آن و حتي در بعضي موارد با کمک گرفتن از آن مي توانند به راحتي از آن ها عبور کنند.، ولي اين معايب، در مورد حفاظ شاخ گوزني صدق نمي کند، زيرا اين حفاظ در کنار طراحي بصري زيبا و چشم نواز آن، ضخامت مناسب و استانداردي دارد و در تمام زوايايش مجهز به نيزه هاي تيز و برنده مي باشد و به بي رحم ترين شکل ممکن به فردي که قصد بالا رفتن از آن را داشته باشد (البته در صورتي که بتواند در کنار آن بايستد!) جراحات جبران ناپذيري وارد مي کند.

qcp7_s1.jpg

حفاظ شاخ گوزني بوته اي

کيفيت و زيبايي حفاظ شاخ گوزني

اين حفاظ هاي شاخ گوزني مدرن در طرح ها، اندازه ها و رنگ هاي مختلفي وجود دارند واز اين رو با انواع مختلف طراحي نماي ساختمان نيز سازگار مي باشند. همچنين حفاظ هاي شاخ گوزني بسيار با کيفيت هستند و رنگ آنها از نوع کوره اي الکترواستاتيک مي باشد به هيچ عنوان رنگ آنها از بين نمي رود و هرگز زنگ نمي زنند. همچنين اين حفاظ هاي شاخ گوزني به دليل قرار گرفتن انشعابات تصادفي آن (که همانند ساختار شاخ گوزن است) در بالاي ساختمان، همانند شاخه هاي بي برگ درخت که گويي در پشت ساختمان قرار دارند به نظر مي رسند و از اين نظر داراي منظره طبيعي مي باشند. از زيباترين حفاظ هاي شاخ گوزني، مي توان حفاظ دو رنگ ليليوم را نام برد که با داشتن گل هاي بي رحم تيز و برنده آن حداکثر حفاظت و زيبايي را درکنار هم براي مصرف کنندگان با سليقه به ارمغان مي آورد.

تنوع حفاظ شاخ گوزني

از انواع حفاظ شاخ گوزني مي توان حفاظ شاخ گوزني، بوته اي، نيزار و ليليوم را نام برد که به ترتيب از راست به چپ قيمت آن نيز بيشتر است. از اين ميان حفاظ شاخ گوزني پايين ترين قيمت را به خود اختصاص داده است و در ميان مصرف کنندگان از محبوبيت بالاتري برخوردار است. در مدل هاي ديگر علاوه بر امنيت بالاتر بر روي زيبايي آنها نيز طراحي انجام شده است تا بتواند سليقه هاي مختلف را پوشش دهد. حداقل ارتفاع حفاظ شاخ گوزني بسته به ارتفاع ديوار و نوع حفاظ شاخ گوزني مورد استفاده متغير خواهد بود.

 

حفاظ شاخ گوزني نيزار

عوامت تاثيرگذار بر قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت اين حفاظ هاي شاخ گوزني نسبت به امنيت بالايي که براي ساختمان ايجاد مي کنند بسيار پايين و به صرفه مي باشد. حتي در مواردي که ديوار ساختمان کوتاه مي باشد، بالابردن ارتفاع ديوار با حفاظ شاخ گوزني از بالا بردن آن با مصالح ساختماني به صرفه تر است. عوامل زيادي در قيمت حفاظ شاخ گوزني موثر هستند که از جمله آن مي توان به کيفيت جوشکاري، خمکاري و رنگ آن، تراکم آن، ارتفاع و اندازه آن و ضخامت ميله ­هاي فولادي آن (داراي حداقل ضخامت 9 ميليمتري و بالاتر) اشاره کرد.

 طبيعي است که هرچه مدل حفاظ شاخ گوزني پيچيده تر باشد، کيفيت جوشکاري آن بهتر باشد (جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن)، رنگ آميزي آن از نوع کوره اي الکترواستاتيک و با پودر با کيفيت باشد، تراکم (مختص حفاظ شاخ گوزني)، ارتفاع، اندازه و ضخامت بيشتري داشته باشد ايمني آن نيز بالاتر خواهد بود و طبيعتا قيمت بالاتري خواهد داشت. جوشکاري توسط گاز دي اکسيد کربن نسبت به جوشکاري الکترود جوشکاري قوي تري است براي حفاظ شاخ گوزني بايد از مستحکم ترين جوشکاري، يعني جوشکاري تحت گاز دي اکسيد کربن استفاده شود. زيرا در صورت استفاده از جوشکاري الکترود براي حفاظ شاخ گوزني، احتمال جدا شدن شدن ميله ها از محل جوشکاري وجود دارد و در نهايت خسارات مالي جبران ناپذيري به شما وارد مي کند. بنابراين خريد حفاظ شاخ گوزني با کيفيت و داراي ضمانت، اهميت ويژه اي دارد.

 

npza_s3.jpg

حفاظ شاخه گوزني زيباي ليليوم

اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني

از آنجايي که مي دانيم محصولات تقلبي فراواني با حيله قيمت پايين تر در بازار وجود دارند و همينطور با توجه به اهميت غير قابل انکار حفاظ شاخ گوزني براي محافظت از ساختمان ها در برابر ورود افراد غريبه و سارقين، طبيعتا خريد حفاظ شاخ گوزني با ضمانت، از يک فروشگاه معتبر نيز اهميت دوچندان خواهد داشت و خيال شما را از بابت کيفيت خريدتان آسوده مي کند.

کارشناسان ما پس از بازديد از ساختمان شما، متراژ، نوع، تراکم و ... مناسب براي شما را که بيشترين امنيت مورد نياز شما را برايتان به ارمغان بياورد و با بودجه و سليقه شما سازگار باشد به شما توصيه خواهند کرد. همچنين بايد خاطر نشان کرد که با توجه به امنيت بالاي اين حفاظ هاي شاخ گوزني حتي نصب اين نوع حفاظ ها نيز کار خطرناکي است و بهتر است خودتان اقدام به نصب آن نکنيد  و نصب آن را به کارشناسان بيمه شده ما که در اين امر تبحر لازم را دارند بسپاريد

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : اهمیت,غیر,قابل,انکار,حفاظ,شاخ,گوزنی, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 193 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 19:56

عنوان : کتاب فروشي کاواک

rik2_cavak.jpg 

خريد کتاب با موضوعات مختلف از جمله عمومي, روانشناسي,کودک و نوجوان,درسي و دانشگاهي  و غيره از فروشگاه کتاب کاواک .

داراي نماد اعتماد الکترونيک

ارسال کتاب به سرتاسر دنيا

جهت مشاهده‌ کتابها به سايت کاواک مراجعه نماييد:

https://www.cavack.com

هم‌ چنين مي‌ توانيد جهت مطالعه درمورد موضوعات مختلف از جمله معرفي و نقد کتاب,تازه‌ هاي نشر,نويسندگان, شخصيت‌ هاي برجسته و غيره به مجله‌ کاواک مراجعه نماييد:

 https:// www.mag.cavack.com/

لطفا به جمع ما در شبکه‌ هاي اجتماعي بپيونديد  #cavackonline :

اينستاگرام  https://www.instagram.com/cavackonline

تلگرام  https://t.me/cavackonline

آدرس : تهران، يوسف آباد، خيابان اسد آبادي، مابين ميدان کلانتري و کوچه سي ‌و ‌هفتم، پلاک ???، طبقه اول، واحد ?

شماره تماس : 88061153

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : خرید,کتاب,با,موضوعات,مختلف, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 885 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:22

لینک دوستان

خبرنامه